Podporte Tulipánový pochod pri príležitosti dňa Parkinsonovej choroby
Všetky kampane overujeme
Dňa 11. 4. je Medzinárodný deň Parkinsonovej choroby.
Pri tejto príležitosti organizuje Spoločnosť Parkinson Slovensko (SPS), v spolupráci s regionálnym klubom SPS Piešťany, symbolický Tulipánový pochod. Táto akcia spája ľudí na celom svete, ktorí podporujú pacientov s Parkinsonovou chorobou a ich rodiny.
Podporte budúcoročný Tulipánový pochod.
Spoločnosť Parkinson Slovensko združuje pacientov s Parkinsonovou chorobou a ich blízkych. Pomáhame prostredníctvom rekondičných pobytov, športových podujatí, seminárov a vzdelávacích programov.
Tulipánový pochod je viac než len symbol. Je to výzva k solidarite, ktorá prináša nádej všetkým, ktorí bojujú s týmto progresívnym neurologickým ochorením. Tulipán, medzinárodný symbol Parkinsonovej choroby, stelesňuje nádej a solidaritu.
Vaša podpora pomáha zlepšiť životy ľudí s Parkinsonovou chorobou, ktorí čelia výzvam v pohybe, reči a každodennom živote. Podporou tejto kampane prispejete k tomu, aby sme mohli pokračovať v našej misii.
Na čo konkrétne budú peniaze z tejto kampane použité?
Finančné prostriedky z tejto výzvy budú použité na:
-
Organizáciu Tulipánového pochodu
- Zabezpečenie logistiky: prenájom priestorov, technické vybavenie, značenie trás a bezpečnostné opatrenia.
- Propagáciu: výroba letákov, bannerov a tričiek na zvýšenie povedomia o podujatí.
- Realizáciu prednášok a diskusií na tému Parkinsonovej choroby a možností jej liečby.
-
Zvyšovanie povedomia
- Financovanie kampaní na podporu informovanosti o chorobe a jej vplyve na pacientov a ich rodiny.
- Organizovanie sprievodných aktivít, ako je predstavenie muzikoterapie a argentínskeho tanga, ktoré podporujú pohybovú terapiu u pacientov.
-
Podpora ďalších iniciatív
- Časť prostriedkov pôjde na propagáciu cyklistickej túry z Bratislavy do Piešťan a na prípravy Tulipánového pochodu v roku 2025.
V prípade získania väčšieho objemu finančných prostriedkov budú tieto prostriedky uložené na podporu ďalších ročníkov pochodu.
Časť nákladov použijeme na organizáciu Tulipánového pochodu ,časť použijeme na zvyšovanie povedomia a podporu iných iniciatív
V prípade nevyzbierania cieľovej sumy bude tá suma , ktorá sa vyzbiera použitá na určite položky pri účtovaní Tulipanoveho pochodu.
Predbežná kalkulácia nákladov je takáto.
Prenájom sály 1 000 eur
propagácia podujatia 2 500 eur
na kultúrny program 2 500 eur
na zabezpečenie cyklistov ,ktorí absolvujú cestu z Bratislavy do Piešťan / polícia, mestská polícia/ 1 000 eur
na ozvučenie sály a priľahlých miestností 1 500 eur
a ostatné veci / občerstvenie, catering / 2 500 eur
v prípade vyzbierania väčšej sumy budú ostatné peniaze presunuté na ďalší rok na pochod.
- Čo je to Donio?
-
Donio je miesto, kde má každý možnosť jednoducho získať financie na zmenu svojho príbehu alebo na ňu iným prispieť. Zakladateľom vždy odovzdávame 100% získanej sumy.
- Ako je možné, že odovzdávate 100% získanej sumy?
-
Naším cieľom je pomáhať naplno všetkým, ktorí to potrebujú. Vytvorenie kampane na Donio je preto bezplatné. Náš chod hradíme z dobrovoľných darov od podporovateľov, nie z provízií od zakladateľov kampaní. Ďakujeme za ne, sú pre nás nielen veľká finančná pomoc, ale i gesto, že to, čo robíme, vám dáva zmysel.
- Naozaj si u vás môžem vytvoriť kampaň na čokoľvek?
-
Donio ako jediná slovenská platforma pomáha získať financie na čokoľvek. Či už potrebujete financovať liečbu choroby, podporiť blízky útulok, rozbehnúť komunitnú záhradu alebo komerčný predpredaj produktu, kampaň môžete vytvoriť ako fyzická i právnická osoba. Samozrejme, každá kampaň musí byť v súlade s naším Etickým kódexom a Pravidlami používania.
- Akú záruku mám, že prostriedky nebudú zneužité?
-
Pred spustením overujeme identitu každého zakladateľa kampane. Takmer s každým sme v intenzívnom kontakte a na posúdenie dôveryhodnosti kampane žiadame predloženie dokumentov, ktoré potvrdzujú účel výzvy či skutočnosti uvádzané vo výzve. Po skončení kampane od zakladateľov kampaní vyžadujeme aktualitu pre podporovateľov, ako boli získané prostriedky využité. Pri Naštartuj projekt navyše využívame overenie subjektu treťou stranou a dbáme na to, aby boli odmeny doručené tak, ako bolo v kampani sľúbené.
- Nemôžem prispieť anonymne? Prečo na prispenie potrebujete moje údaje?
-
Vždy potrebujeme aspoň váš e-mail, aby sme naň poslali potvrdenie o platbe. Tiež naň budete dostávať informácie o tom, ako sa darí podporenej kampani. Ak ste si vybrali za svoj príspevok aj fyzickú odmenu, potrebujeme aj vaše ostatné kontaktné údaje pre jej odoslanie zakladateľom kampane.
- Po odoslaní príspevku mi od vás neprišiel žiaden e-mail. Čo mám robiť?
-
Vo svojom e-mailovom klientovi sa pozrite do kategórie Ostatné. Alebo skontrolujte priečinok Spam. Ak nie je ani tam, ozvite sa nám na ahoj@donio.sk a spolu to vyriešime.
- Od prispenia ubehlo už 24 hodín a moju platbu stále nevidím. Je to normálne?
-
Ak ste zvolili platbu kartou, mala by sa v prehľade kampane zobraziť hneď po prispení. Ak ste zvolili platbu prevodom, váš príspevok sa pripíše až v momente, keď peniaze prídu na účet. V prípade, že ste odoslali inú čiastku alebo ste nezadali variabilný symbol, musíme váš príspevok manuálne spárovať. To môže trvať aj týždeň.
- Nepodarilo sa mi urobiť platbu kartou zo zahraničia, čo s tým?
-
Ak máte ťažkosti uskutočniť platbu zo zahraničia, môže byť chyba na strane platobnej brány, ktorá špeciálne zahraničné platobné karty neprijíma. Ak zvolíte platbu prevodom, môžete použiť službu Wise, ktorá má výhodnejšie poplatky.
- Kampaň nezískala cieľovú sumu. Čo sa bude diať s mojimi peniazmi?
-
Ak sa ukončenej kampani nepodarila dosiahnuť želaná cieľová čiastka, ešte to neznamená, že peniaze zakladateľ nezíska. Pri vyplácaní sa riadime pravidlami jednotlivých druhov kampaní. Pri Dobročinných výzvach je podmienkou vyplatenia financií zakladateľovi kampane dosiahnutie minimálnej čiastky 200 € alebo dosiahnutie prvého kampaňového miľníka (ak kampaň pracovala s miľníkmi). Pri Naštartuj projekt je podmienkou vyplatenia dosiahnutie prvého kampaňového miľníka. Ak kampaň spĺňa podmienky, zakladateľovi vyplatíme získanú čiastku v plnej výške. Pokiaľ kampaň nedosiahla ani minimálnu čiastku potrebnú na vyplatenie, príspevky do 14 pracovných dní vrátime späť darcom priamo na účet alebo na platobnú kartu.
25 € • 14. 12. 2024 14:44
50 € • 14. 12. 2024 10:17
25 € • 14. 12. 2024 8:14
25 € • 13. 12. 2024 10:46
50 € • 13. 12. 2024 9:23
150 € • 12. 12. 2024 13:53
10 € • 12. 12. 2024 13:17
20 € • 12. 12. 2024 7:40
10 € • 11. 12. 2024 17:55
10 € • 11. 12. 2024 13:05
Premýšľate ako pomôcť ešte viac?
Založte si vlastnú darcovskú výzvu a podporte tento príbeh spolu s priateľmi v rámci narodeninovej oslavy, vo firme alebo na športovej akcii.
Ako funguje Darcovská výzva
- Pridajte Darcovskú výzvu – vymyslite vlastný názov a napíšte krátky úvod, prečo vás zaujal príbeh, ktorý ste sa v Darcovskej výzve rozhodli podporiť.
- Zdieľajte ju s priateľmi, kolegami či vo svojej komunite, aby sa do pomoci mohlo zapojiť čo najviac prispievateľov.
- Získané financie priradíme ku kampani, ktorú ste sa rozhodli podporiť v 100 % výške.